2008 m. rugpjūčio 30 d., šeštadienis

Vasarai tariam SUDIE!

Taigi, taigi.

Atostogaudama vasara, nugirdau daug nusiskundimų iš blogo skaitytojų, kurie man paglostė širdį. Sužinojau , kad didžioji dalis mano draugų lankosi mano blog`e. Vieniems juokinga, kitiems įdomu, smalsu, o man geraaa, kad kažkas tai skaito.

Atsakau visiems į klausimą, kodėl per visą vasarą neparašiau nei vieno pranešimo, nei vieno sukritikavimo, nei vieno skundo...o gi manau, jog kiekvienas turi surasti laiko pailsėti, o poilsis tai žmogaus būsena kai ant visko nusispjaut, svarbu man gerai. Leidau visiems JUMS pailsėti, nussispjauti į Gucci, DG, Armanius itt., nieko nekritikuosiu ir dabar, nors vasarooooooos mados tikrai buvo amazing :D

O dabar, vasara mums jau moja ranka, atsisveikina, laikant rankoje Armani skarelę ir taria mums "sudie". O mes susikaupiam ir pradedam nauja sezoną. Pradedame keltis anksti, ištraukiame rudeniui skirtus batus ant kulno, užsidedame paskutinį kartą savo akuliaaarus ir džiaugiamės paskutiniais saulės spinduliais. Pasistengsiu kuo greičiau supažindinti Jus su rudens/žiemos naujovėmis.






Komentarų nėra: