2008 m. rugsėjo 22 d., pirmadienis

stilingiausias rudens aksesuaras- knyga!





Sugalvojau, jog važiuojant troleibusu galima labai daug suprasti ir sutikti daug įdomių žmonių. Važiuoju aš šian troleibuse, atsisėdau šalia nelabai malonios išvaizdos senelio ir ką gi jis laikė rankoje? Ogi, seną seną pageltonavusią knygą. Ir ta knyga apvertė mano visą dieną. Gal net ne ta knyga, kiek tas senukas, nes jis turėjo savyje kažko, ko mums visiems trūksa, išprūūūūūsimo. Žvilgtlėjau porą kartų į jo knygą ir mane užbūūrė. Staiga prisiminiau jog šiemet 2008 metai paskelbti- KNYGOS SKAITYMO METAI, o aš dar neperskaičiau visų geriausių metų knygų. Taigi, siūlau ir Jums, surasti kažkokią ypatingą progą ir prie kavos puodelio pasiskaityt kokią gražią pasakaitę. Neesu skaitymo maniakė, bet skaityyti mėgstu, todėl žemiau galėsite rasti mano topą, gal šiek tiek popsišką, bet kiekvienas galės kažko rasti sau, na o žinovus kviečiu komentaruose pasidalyti geriausiomis knygomis, kurios vertos demėsio.


Baikite galvoti, jo knygas skaito tik moksliukai ir seneliai, knygas skaito originalūūūs, viskuo besidomintys, stilingi, ir įdomūs žmonės, tereikia atrasti kažką artimo sielai. :)




štai ką siūlau aš :)




: J. Ivanauskaitė "Mėnulio vaikai"


: B. Sruoga " Dievų miškas"


: Z. Nalkovska "Medalionai"


: E. Ožeškova " Ponia Dulska"


: Honore de Balzac "Tėvas Gorijo"


: A. Brown "Liuks mergaitė"


: A. Baricco "Šilkas"


: "Pabandkime nekalbėt ape Dievą" (nepamenu aut.)


: E.Katan "Moterys ir meilužiai"


itt.




na o čia ką siūlo mūsų knygynai:




Už viską reikia mokėti Marinina, Aleksandra


Baimės būsena Crichton, Michael


Valstybės siena Asher, Neal


Spąstai Brown, Sandra


Portobelo ragana Coelho, Paulo


Metai Provanse Mayle, Peter


Piligrimystė Broderick, John


Tas, kurį myli Deveraux, Jude


StileivosWasserstein, Wendy


Po velnių, aš tave myliu! Alliott, Catherine






na o galiausiiai mano šimtai kartų pervartyta, 200 kartų peržiūrėta, 10000 sapnuota mano svajonių knyga " That Extra Half an Inch: Hair, Heels and Everything In Between" mano mylimaiusios Victorios Beckham (mm)







Susitiksim knygyne :)




Komentarų nėra: