2008 m. spalio 26 d., sekmadienis

50 blogas. Jubilliejinis ;)

Va, jau ir 50-jubiliejinis mano blogo pranešimas. taip greitai, taip daug. Kai sugalvojau rašyti blogą, mano mintis buvo visai kita, blogas turėjo but visai kitoks, bet yra kaip yra, ir matau kuo toliau tuo daugiau demėsio sulaukiu. Taigi, ačiū Jums.

Šiandien, sugalvojau, jog parodysiu Jums labiausiai merginu pamėgtų vyrų mūsų pasaulyje :) Gal vienas kitas nepatiks, bet išrinkti vyrai kažkuo yra išskirtiniai nes daugėlis moterų dėl jų kraustosi iš proto.. :)

Cristano Ronaldo.
Garsusis, gražuolis futbolininkas, pamėgtas ne tik tarp vvyrų kaip geras žaidėjas bet ir tarp merginų kaip viena sgražiausių futbolininkų.




Maciej Zakoscielny.
Lenkų jaunasis aktorius, kuris nusifilmavęs keliuose filmuose pelne visų žiūrovių demėsį. :) Šypsena kerintiiiiiiiiiiii



Dwayne Johnson
. Tiesiog man jiiiis vyriškas :) IR aktorius visai niekoo, ypač filme The game plane... :) niami niami :D :)~~~~~



David Beckham.
Wrarrrr mažuuuli. :D Tikrai būčiau su juo, jei ne mano geriausia draugė VIctoria...reikėjo gi užleisti jai vietą :D bet niekooo, man į jį ir žiūrėt užtenka. :D Man draugėm nieko negaila. :) Idealuuuuuuus.



Sergey Zverev.
Rusų garsiausias, skandalingiausias stilistas, dabar bandantis tapti dainininku. (visai nieko sekasi :D ) Va...daugėliui jis asocijuojasi su gėjais, o man jis kažkoks savas, fajnas, atviras ir mėgsta galmūūūrą. Nu visai smagus vyrukas :D vienas iš nedaugelio kurį domina mada. :)



Brad Pitt.
Nu kaip man, tai nieko ypatingo, bet kažkodėl pusė pasaulio moterų dėl jo padarytų viską. Xex, nesuprantu tas moteris... :D Gražus ir tiek.




Fiodor Bondarchiuk.
Rusų režisierius, aktorius, vedėjas. Nu nors ir sena snu bet maaaaaan čia vyriškumo simbolis... wrarrrr tiesiog ;) *Plikų vyrų siplnybė


p.s. visai mielai patalpinčiau ir mano Macijauskooo mylimiausio nuotraukų, bet kad, pusė skaitytojų nesupras...nes jos nematoo Maco vidinio grožio :D

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

ejjj... o kur artiom ivanofff???:DDD igor krutoj irgi senas bet mmmm:)))

Anonimiškas rašė...

artiom ivano dabaar kazkks baisus pasidare :D aa igarkrtoj,,,tai joo, visai nieko, bet neiskalbingas :)

Anonimiškas rašė...

yaamiiii Krutoj ir BAndarchiuk-> plike (mm) ...zinai tikrai kad jie niekados su riebaluotais plaukais nevaikshchios, ir dar mano vyras ivanushka :) pamirshai ji !!!
jam ir ishkalbos ir ishvaizdos netruksta

Anonimiškas rašė...

atsiprasau :D negaliu visu jusu svajoniu vyru prisimint :D