2008 m. lapkričio 1 d., šeštadienis

ūūūūūūūūūūūūūūūūūū


p.s. jei norite būti laimingesni...kiekvieną rytą, atsistokite prie veidrodžiio ir garsiai rėkitee : "Aš laimingas, aš laimingas" nu ir tikrai tapsite laimingi...sakauu jums, patikrintaaa :D :D :D

Sveiki,
savaitės lekia taip greitai, kad net nepastebėjau kaip pradėjau žiauriai šąąąlti. Net buvau pamiršusi, kad gali būti taip šalta :) Praėjo helloweeenas, o man jo kaip ir nebuvo, nes nei aš persirengiau kokia ragana, nei aš ka..tyngėjau, ir šeip nesureikšminu kvailų komercinių švenčių. Kas blogiausia, vakar praradau geriausią galimybę pasitooosinti su girtu Macijausku... ;/ :D dėl to neturiu nuotaikos visą dieną :D jo...mano 5 metų svajonės galėjo vakar kuo lengviausiai išsipildyti...deja :D nu bet niekoo, dar atsigriebsiu :D >;) O Jums, šiandien pristatau įdomybes, grožybes ir šeip keletą sudominusių mane daiktų. ir dar, primenu, apie knygas, knygos yra geriiiis, pati tuo vakar įsitikinau (mm) taigi griebkit knygas, arbatos pudelį ir skaitykite :)


OOO, čia išradimas grinai man. Man, kuriai visą laiką šalta :D Va, kažkas išgirdo mano meldimasi ir sugalvojo šildomą klaviatūūra..reikės būtinai įsigyti :D



Na kaip sakoma, jei jau gyventii prabangoje...tai jau gyventi... :D o štai jums deimantais puošti ausinukai, ta prasme...ausinukų papuošimas ar kaip čia išsireikšti :) Žodžių, svarowski visuuuur kur tik galima jį turėti :D





Negalėjau šito grožio neparodytii Juuuuuuuuuums, žalioji delniukė, papuošta gražia sagtimi, o viduje raudonas šilkas...kieno tai kurinys? Ch. L. kaip visad savo vietoje ;) na ir jei apie jį jau prakalbome, tai Statkevičius per savo pasirodymą irgi nepagailėjo pinigų ir nupirko 40 porų Ch.L. batelių, nors nelabai tikių...nes kiek girdėjusi bata yra žiauriai patogūs, su jais vaikšto visos hollyvooodiškos mergiotės, o dėja per Statkevičių patogumo visai nesimatė..bet tiek to :) rankinukas 10 su pliusu :)

O dabar, dovanėlė vyriškai auditorijai, patobulintas kaklaraištis, kuriame telpa ir mobilusus telefonas ar iPod`as (nes tikrai negražu kai vaikinai prikiša į savo subines viską ką turi, telefoną, piniginę ir dar dešimt porų raktų) Tai va, visai praktiškas kaklaraištis.






Štai pabaigai dar nuostabiiii nuostabiii kolekcija, kurią sukūrė jauna švedų dizainerė Helena Horsedt. Juoda, moteriška, su daugybė įdomių elementų...(mm) mnao svajonėėėėėė, o dar dizainerė vertina rankų darbą, todėl į šią kolekciją įdėjo labaaaaai savooo gabių rankyčių talentą :) niami niaaaami :)








2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

sttakevicius nupirko ne 40, o 45
(!!!) poru bateliu :P

Anonimiškas rašė...

nesvarbu ir tai netikiu kad ten buvooo butent tie bateliai... :D