2008 m. lapkričio 28 d., penktadienis

Spring 2009 men

Aš sužavėta. Šį pavasarįįįį mados namai siūloo nerealių drabužių vyraams. Jau seniai nemačiau tiek gerųų dalykų viename sezone. Na o Jums pateikiu, trumpą mano nuomonę apie kai kuriuos mados namus ir kviečiu pasigrožėti naujausiomis tendencijomis pavasariui. Na ir aišku išsirinkau sau geriausias kolekcijas, o tai yra Chanel ir Gucci. Gucci tai išvis mane šiemet stebina ;)

Chanel- nerealiai gražūs kostiumai, kaspinai, grandinėlės, elegantiška ir tiesiooog perfectass. Kitaip nepavadinsi...sutikčiau Chanel vyrukąą kabinčiausi ant sprandoooo. :D

Armani- juoda -mėlyna- balta, paprasta, vyriškų kostiumų kolekcija. Negaliu teigti jog nepatiko, bet sužavėta per daug irgi nelikau :)

Gucci- na o gucci siūlo spalvotus marškinius, šviesius kostiumus, dideles rankines. Šiemet Gucci kolekcija laisva, žaisminga ir vėjavaikiška. niami niamiii.

Bottega Veneta- kuo išsiskyrė šie mados namai, tai plačiomis kelnėmis, ir man tai patiko... nes kelnės ne per daug plačios ir ne per daug siauros. na ir spalvotii kaklaraiščiai paliko didelį įspūdį.

Burberry- už ką galiu pagirti Burberry šiemet, tai už tai jog čia buvo išsaugotas visiškas vyriškumas. Neryškios spalvos, paprasti drabužiai, tiesiog maloni vyriška kolekcija pavasariui. Paprastaio nepaprasta.

Dolce&Gabanna- Šeip man jų kolekcija žiemą buvo viena geriausių na o dabar ji tiesiog gera. Daug ivairiausių kostiumų, daug dryžių. patiko odinės striukės, nepatiko keistos basanooškės ;) Ir šeip man patinka jų modeliai, ir tie akinukai ;) niami niami

Marc by Marc Jacobs- nerealiai gražus įvairiausi šortukai. Naa Jacobso kolekcija tinka tikrai kiekvienam..man ji tokia kasdieniška studentiška ir įdomi.


Na ir idėjau kuo daugiau nuotraukų iš ivairiausių kolekcijų, tad linkiu pasisemti naujų idėjų pavasariui. :)


































3 komentarai:

Autare rašė...

nera nieko seksualiau uz vyra su kostiumu.. mmm :)

Anonimiškas rašė...

maan irgiii ;)

Anonimiškas rašė...

Tas su mėlynu kombinezonu tikras fainuolis.