2009 m. sausio 5 d., pirmadienis

Sniegas

Šiandien ryte pagalvojau, koks geras dalykas yra radioatoriai. Tu stovi sau namuose, su pižama, tau šilta, o už lango žmonės eina apsivinioję šalikais, nes lauke apie -11. brrrr. Einant į darbą apsirengiau kaip eskimosas, kad tik nesušąlčiau. Ir nesušalau o anaiptol kažkaip keistai pradėjau džiaugtis, kad šalta, kad žiema, kad visur balta balta kur dairais, ir šeip visiems taip šalta, o man ne. Tai va, kas rytais gali mane labiausiai pralinksminti tai mokiniai. Ir dabar tik nesuprantu, kur aš žiūrėjau kai buvau dvyliktokė. NEs nu traukiant į darbą sutinku begalės gražių jaunų vaikinų. Ax tie mėlyni adidas kedai ir juoda lacoste striukė. pizie pizie pizie. yummy yummy yummy. Ir ta pūkuota kepurė. pizie pizie pizie, yummy yummy yummy. Tai va. Pas mane šian daug genialių minčių, tai kad įrašas bus tikriausiai ne apie madą, stilių ar dar kažką panašaus bet apie visokias nesamones kurie man nebetelpa į galvą. Tai va, šiandien naktį nutariau atidaryti pagalbos liniją telefonu. Šeip esu toks žmogus kuris nelabai moka paguosti, bet užtat moku iš kiekvienos tragedijos padaryti gerą komediją, padianuoti, eilėraščius padkelamuoti nu ir visiems nuo to tampa geriau gyventi. (atskirus linkėjimus siunčiu Nojui kuris pagaliau vėl duoda man ramiai gyventi ir išvarė į savo šiltą Turkiją ;/ ;p :* ) Tai va, dar nutariau, kad užsienis blogai veikia mano draugę, nes jos protingos mintis liejasi kraštais, ir šiandien naktį turėjau klausytis tokių genialių minčių kokių jus dar neesate girdėję niekada niekada niekada. pvz. jeigu dar nežinojote, tam kad moteris ir vyras gyventų laimingai turi būti tinkamas amžius. Tai va... pvz. jei moteriai 24 m. jos vaikinui turi būti ne 24 arba daugiau, o 34 m. nes 34/2+7 = 24. Tai va, jei moteris 24 m. ir vyras 34 m. tai jie gyvens ilgai ir laimingai. Primenu , kad čia yra mano draugės teoremos ir visos pretenzijos jai :D aš tik dalinuosi su jumis savo naujomis žiniomis. :D Tai va, kas dar... aj šiandien pastebėjau jog džinsai vis dėlto pradėjo krist nuo užpakalio, ir nežinau ar tuo džiaugtis ar nelabai, bet visgi naujus džinsus pirkti reikia. Vaa, dabar man tikrai labai tiktų pasakyti mano mėgstamą posakį: rytais nevalgau- apie tave galvoju, dieną nevalgau- apie tave galvoju, vakare nevalgau- apie tave galvoju, o naktį negaliu užmigt valgyt noriu. Taip. būtent apie mane. Gerai kad mano organizmas kai įsimyli tampa atsparus valgymui, nes kai kurie reaguoja visai kitaips prisiryja kaip kiaulės ir guliii ir verkia. :D Aš ne prisiryyju , tiesiog žiūriu vieną tą patį filmą 5 kartus. :D Tai vaa, na ir pabaigai kviečiu visus pasidžiaugti nes nors viename grožio konkurse laimėjo Lietuva. Lietuvos vyras Marius Šulga. Kauno studentas, tapo Baltijos gražuoliu, bet turėčiau pripažinti kad visai visai niekooo :D antakius biški išpiešiočiau ir būtų perfectas ;) Taigiii see yaa, einu diirbti ;** paakšt.

atsiprašau už tokį nesamoningą įrašą, bet nu mintys netelpa galvoje, o darbe ner su kuo pasikalbėti kol kas, niekas neatsibūdo po naujųjų. Ir dar, per daug kol kas nėra ką rašyti iš mados pasualio, nes švenčių metų mados pasualis tiesiog miega saldžiu žiemos miegu, bet jau greitais prasidės vyrų mados savitės ir hc mados savaitės, tai pasistengsiu visko nepramiegoti ir jums kažką įdomaus surasti. Vaaaaa. o kol kas tik tiek
Dienos daina: Skamp- always too much.mp3

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

bet tu ne pacia protingiausia mano minti pasakei, galetum pacituoti apie sharpeju ir dvarniashka , apie naujaji brenda ir dar apie miliona kitu dalyku kuriu vakar pasakiau bet siandien neprisimenu :)
p.s. pas mane nera sniego... uz lango atrodo tarsi pavasaris saule svieeecia grazuuu bet tik ishkisk tu nosi i lauka, tai gyventi nebesinori,nors termometras rodo -4 ,toks jausmas kad -40 ir jokie italishkos odos batai, pirshtines nesildo, jokia striuke nepadeda, tampi paprasta lietuvishka drebule...
p.p.s kai savo mintis perteiki mums, savo istikimiesiems skaitytojams, neperteik ju su keiksmazodzias!

Anonimiškas rašė...

atiprasau :D as nuo naujuju nesikeikiu jei ka :P :bet kartas neiseinaa ;)

Anonimiškas rašė...

tonussan isgerus, jokiu sansu ka nors pramigt ;]] pakrauna jegu tiek, kad nebuna skirtumo, salta ar per karsta lauke, vistiek norisi begti lekti ;]]