2009 m. vasario 22 d., sekmadienis

Poilsio sekmadienis


Seniai neturėjau tokio poilsinio sekmadienio, kada galiu išsimiegooti tiek, kiek noriu, galiu vaikščioti visą dieną su savo nuostabia pižama, gerti belenkiek kavoos, valgytii po vakarykščio balio likusius saldumynus ir bendrauti su tais kuriuos per šią savaitę apleidau. O apleidau tikrai daug žmonių, bet čia tikrai ne mano kaltė, čia tiesiog darbas, mokslas ir nauji žmonės kurie nerealiai greitai įplaukė į mano gyvenimą ir kurie tiesiog priminė jog reikia šypsotis. Va. Man seniai reikėjo naujų žmonių, na ir pagaliau jie atsirado. ši savaitė man išvis tokia kažkokia keista. Išvažiavo mano Milano mergaitė, atsirado mano duu nauji myylimi vyrukaii, be kurių nežinau kaip galima gerti kavą... (mm), supratau jog kuo toliau tuo labiau neturiu apie ką bendrauti with girls..nuobodžios tos panoooos...ane? :D (ypač dzijana ;*). Na va..ir dar viena naujiena...vakar man pasipiršooo :) woow (party).
Šiandien nutariau jums parodyti mano mano mano svajonęęęęę. Nuotraukos iš kolekcijos Green Establishment . Man nereikai tu armanių, gucciųų, dolčių, noriu tik šitos kolekcijos. Niaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaami.... (mm)



Tikiuosi greitu metų susirasiu mūsų parduotuvėse kažką panašaus. (mm)
Ar sakiau, jog nutariau mokytis siūti? Taip taip taip žinau, kad man nepavyks, bet pabandyti verta :D
Iki, gerooos ir linksmos savaitės...

Nepamirškite šyypsoootis...pavasaris jau artėja.
Einu gert savooooooo mylimiausius grapefruit juice.
Myllll ;***

p.s. Pasibagė Niujorko mados savaitė Žiema 2010, o prasidėjo Londono Žiemos 2010 savaitė. Nežinau ar surasiu pakankamai laiko pasidomėti kas ten gero bus, bet tikriausiai, nieko įspūdingo ten nevyks, nes Londono savaitės būna dažniausiai naujų talentų atsiradimo vieta...o man tie nauji talentai primena lietuviškuosius dizainerius su savo bohemiškomis mintimis, kurių dėja nelabai suprantu. nemadinga aš :)))


Seeyyyaa babies ;*

1 komentaras:

princessa rašė...

man patinka tos super ilgos kojines, ypac kaip jis pritaikytos tose fotkese ;p