2009 m. kovo 27 d., penktadienis

"Aš esu moteris, kuri yra visų siekiamybė"



miaau,
turiu 10min ir lekiu kultūrintis, bet tų 10 minučių tikrai užteks, kad suspėčiau papasakoti kokia aš gera, graži, protinga, puiki and so one :) tik biški netaupi :) beeeeet... :) pagaliau šiandien prisipirkau visokiausio šlamšto, kosmetikos, rūbų itt. O dar pavalgiau labai skaniai su nerealiaa nuolaida..ir tas padavėjas taip apsidžiaugė, jog atėjau, kad net aš pati nustebau, kad jis taip nudžiugo :) ex kaip gerai, jog vyrai negali atsispirti grožiui :D vaa :)
Taigi savaitgalis prasidėda, o kartu su juo ir mano kultūrinimosi programa :) nes nuo šiandien pradedu vėl atakuoti visus teatrus, kinus, baletus, parodas and so one, tai kad jei turit kokių pasiūlymų pasikultūūrini (bet taip žmoniškai pasikultūrinti ) visada prašom rašyti savo motyvacinius laiškus į mano el.paštą. (inesavb@gmail.com) Na o planai tikrai grandioziniai šiam savaitgaliui, miegui visiškai nebeliko vietos, bet viskas ištaisoma :) tikiuosi šeštadienio naktį grandioziniai "pasikultūrinsiu" kokiamie nors klube, be jokių pašalinių poveikių irbe jokių šokimų ant baro ir tada su normalia žmoniška sveikata galėsiu sekmadienį toliau kultūrintis :) vat.

Ax, darr gavau leidimą tatuiruotei, tai kad greitu metu tapsiu bene laimingiausiaaa pasaulyje :)

Artimiausiu metu dar papildysiu blogą mados naujienomis, nes mada mane jau nebeužknisa ir jau man depresija nuo mados savaičių praėjo, tai kad laukite žinių.
Apklausa taipogi baigėsi, bet taip ir nesupratau, ko norite..ar tai mados ar tai blevyzgų, todėl bus ir to ir too :) kam patiks skaitys viską, kam ne, tiesiog asmeninius mano įrašus neskaitys :)

Taigi, gero visiems savaitgalio.
Mrrrrrrrr braškės :)

p.s. reikia gražaus, protingo, faino vaikino. skubiai!! :)~

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

gal nuvilsiu Tave, tačiau Gražūs, Protingi ir Fajni vaikinai dažniausiai idealūs iki tokio lygio, jog sugeba surasti sau antraja puse. Arba/Ir tik antroji toji puse gali paverst juos i Gražius Protingus ir Fajnus :P Nuoširdus patarimas - Ieškok paprastesnio :)

posh rašė...

to anonime:
aš antros pusės čia neieškau, mano antrajai pusei neužtenka būti protingu, fainu ir gražiu, tam iškelti didesni reikalavimai.
gražaus protingo ir fajno reikia kitam reikalui :D

Mash rašė...

eiiii, nesitatuiruok:)nes zinak kokia grazi busi net po 15 metu:))

posh rašė...

tatuiruosiuus nes jau nebegaliu kaip noriuuuuuu :) :) :) i cia bus tik mazyte pradzia, nes poto noreciu darr :)