2009 m. kovo 16 d., pirmadienis

bla bla bla

helllo kitty kitty ;)
seniai kažko jums nerodžiau, kažko nekomentavau ir kažkaip primiršau mados pasaulį. Bet kaip pasakė mano vienas draugas : " nu tegul atverčia style.com ir pasižiūri kas gero ". Tai va...šeip aš neturiu tokios nuomonės, bet visgi kol kas man visai be ryšio rašinėti čia apie Mados Savaitę Žiema 2010. suck :) Tai va, todėl šiandien iš mados pasaulio mažai naujienų, bet šeip įdomybių visokiausių pamatysite.

- Nereali reklama :) tiesiog susižavėjauuu. :) Atkreipkite demėsį į užrašą: "Say it with your eyes" nu tiesioooog tobulas dalykas :)





- Body art`as jau seniai tapo viena iš meno atšakų. Man aišku body artas nerealiai patinka, bet tai ką radau mane tiesiog apakino. Ant kiek reikiaaa pasistengti, kad gautum tokį puikų rezultatą. :) clap clap clap :)









- i-D yra vienas populariausių UK žurnalų, bet aš vis dar nesuprantu kokio velnio daryti 12 skirtingų viršelių, kai lauke krizė ir kiniečių miliardierių pasidarė trešdalių mažiau nei pernai.

( suprantu, kad tie miliardieriai ir i-D žurnalas neturi nieko bendro, bet krizė tai visiems tokia pati :) ble dievinu žodį "krizė") Vogue žurnalas ir dar begalės kitų žurnalų dažnai daro po du, tris viršelius..bet 12??kam? wtf? :)) taip aš suprantu 12 geriausių UK modelių, bet aš pavyzdžiui nežinočiau kokį viršelį rinktis ir išvis nieko nepirkčiau. :D Nes turi būti dvi amsenybės pvz. Christina Aguilera arba Britney Spears..tai tada jau ramu, nes vieniemas arba tą arba tą patinka..vis lengviau išsirinkti. :) Arba nuoga moteris ir apsirengusi moteris, tai vaa kiekevienas pagal savo pošlumo lygį ir pasirinks. :)




- O taip. Dievinu vonią. Pamačiau šias vikiečių firmos vonias ir vos ne nualpau. Ble viskas ieškau vyroo su šildomomis grindimis ir va su tokia vonia. Nu man tik tų dviejų dalykų gyvenime tereikia... argi jums gaila? :D aš jau matau kaip visa tokia graži gulėsiu šitoje voniojee ir man bus afigiennnai (mm)








- Jau kažkada rašiau jog Luis Vuitton ir Chrisas Brownas ( kuris tipo sumušė bedną Rihannną) pristatė pasauliui savo batų koleciją. šeip pirmieji bateliai man nepatiko, nes buvo raudoni ir šeip nieko ypatingo nebuvo, o šie visai visai geri. Tvirtinu .






- Brazilijoje neseniai vyko Apatinių diena. Todėl štai jums rodau keletas nuotraukų iš šios neeilinės šventės. Primenu, jog tokia diena buvo sugalvota prieš 6 metus Niujorke, tačiau kaip matote brazilai visai mielai pasiskolino šią šventę sau. Vat, moka žmonės linksmintis. Irgi noriuuu apatinių dienos ir brazilų vaikinų su apatiniais (mm) :D




- Na o pabaigai, dainuškė specialiai jusm nuo Dzijanooos :) kartais kaimas irgi moka pavaryyyyt ane? :)



Kietai pavaro vyrukai ;}}

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

jeigu vyras tai tiktai brazilas (mm) :)))

posh rašė...

aj..joo.. :D pamirsau ten visus tavo braziliano bet neesme :D surenk milane apatiniu diena :)

Anonimiškas rašė...

uuu, as irgi noriu brazilu, ir nebutinai su apatiniais:DDD o dainuska nuo maszos:) nuo manes tegu sita buna, cia apie inesiuka http://www.youtube.com/watch?v=9IPDOB4yzzo

posh rašė...

dzijana apie brazilus tai joo.... bet daina tai ziaurumui ner ribu :D

Anonimiškas rašė...

man milane ir be apatiniu gerai :D!!!! be apatiniu dienos tai yra :)

Anonimiškas rašė...

man patiko virseliai,labai originalus jungiamasis akcentas, kiekvienos merginos akies uzdengimas,primerkimas !:}}
manekenems gal irgi krize,reik uzsidirbti :D