2009 m. kovo 18 d., trečiadienis

nežiūrėk pro langą!

Atsikėliu šian visai vėlai (nežiūrint į tai, jog darbe reikėjo būti daug anksčiau nei visad) ir randu savo mobiliajame sms: "Nežiūrėk pro langą". Nu galvooojuu gal Kažkas po mano išsidirbinėjimų nutarė padovanoti žadėtają Audi tt, nu ir bėgu prie lango visaa išsišiepus. Atbėgu. 15 minučių keikiuosi, po to pusė minutės verkiu,po to atsistojau ir galvoju..: "Nu tiek to galėjo būti ir blogiau, viso labo ble vėl sniegas. Aišku galėjo būti dar blogiau! Taip tikrai galėjo būti dar blogiau... galėjo po langais stovėti koks nors džūmbras su gitara ir groti man serenadas, o burnoje laikyti kokią nudvėsusią raudoną rožę, ir dar visai blogiau būtų jei baigtusi namuose kava ir jei nežinočiau ką rengtis" Nū bet aišku kaip visada galėjo būti ir geriau, jei pavyzdžiui nebūčiau tokia optimistė ir negalvočiau, kad keletas šiltų dienų tai jau pavasaris ir nupirkčiau afigiennnus žieminius Guess batus su 500 lt nuolaida. Bet nee, aš gi tikrai buvau įsitikinusi jog kitą savaitę pradėsiu nešioti savo odinę striukę, akinius ir šeip važiuosiu degintis prie jūros, tad tų žieminių afigiennų batų man nereikės. Ne nu visiškas loool.

Vat ble ir pasidžiaugėm pavasariu.
Norisi labai pasikeikt.
Labiau nei kam nors iš jūsų atrodo.
Labai labai norisi.


p.s. ee o davaj visi dabar atsistojam, atidarom langus ir rėkiam "Žiema žiema bėk iš kiemo!!" . nūū davaaj, tris...keturiii! rėkiam!!

Komentarų nėra: