2009 m. balandžio 28 d., antradienis

Mados mados mados

Kai jau mano atrodo pats stilinigausias pažįstamas nusiperka levus džinsus, tai yra ženklas, kad turiu vėl grįžti prie mados pasaulio, prie savo tikrosios misijos ir toliau gelbėti savo skaitytojus...nes nu pavasaris prasidėjo, prasidėjo ir naujos labai jau smagios mados Vilniaus gatvėse. Taigi šiandien porą mados naujienų, pora šeip gražių dalykų, nuotraukų and as always daug mano subjektyvių komentarų. ;)

Tai visų pirmą, mano naujas, pavasarį atrastas kvapas Armani Mania :) nuostabus nuostabus ir dar kartą nuostabus :) Šeip pasidomėjau iš kokių sudedamu kvapų susideda šie kvepalai...
Giorgio Armani Mania EDP Kvapą atskleidžia: kedras, gintaras, muskusas, mandarinai, rausvieji pipirai, lelijos, bijūnai. Kaip kvepia gintaras??? NEžinau kaip tas gintaras kvepia, bet pats Armani Mania nuostabus kvapaaaas (mm)




Dar vienas mano pavasario atradimas tai dizaineris Salvatore Ferragamo. Iškarto pamačiau batus, po to kvepalus, poto šią suknelę. Noriu! Esmė tokia, kad noriu į vestuves kokias nors, ir tada varysiu pas siuvėją ir norėsiu tokios panašios suknelės. Argi ne tobulas planas? :)~~



Apie tatuiruotę kažkadą jau buvau užsiminusi. Oxxxxx, kaip aš jos noriu. Nors daug kas mane atkalbinėja, bet ji vis vien atsiras ant mano kūno :) Jau net yra žmonės kurie ruošia eskizus! :))) Tai bus nedidelė, miela tattto, bet tikrai ji nebus viena, poto bus taaa diddžiojii ir geidžiama tatuiruotė ant kaklo.Bet jos dar turėsiu laukti :)) Štai keletas nuostabių, mažų modelių tatuoiruočių :)




Akiniai? Taip! Jei akiniai, tai šią vasarą tik vintage ir tik super puper mega stilingi. Tokie pvz kaip šie...Paul Smith pristatė naują akinių modelį FROGSKIN. Amazinggg :) Su jais jausčiausi kaip tikra holivud giorl :))





O čia jums naujovės, kurias tikrai su mielu noru prisijaukinčiau svao rankinėje. Naujausi telefonai. Hermes, Nokia ir Blackberry. Padovanosiit? :) Ya ya ya.





Na ir pabaigai. Naujiena nuo Svarovskio. Nuo šiol svarovski yra laikrodžiai.Man asmeniškai jie nelabai bet SNIŽYNKOMS tikrai turėtų patikti :))))




Na ir dar, vienintelis patarimas.
"Prieš einant į lauką, pasižiūrėkit 10 kartų į veidrodį." AČIŪ.

2 komentarai:

Kamile rašė...

o as vat seis metais i 3 vestuves eisiu :p geras palinkejimas gale, prajuokinai :DDD

posh rašė...

davaj pasiimk mane i vienas vestuves :D tau ka gaila?

Cia gal labiau ne palinkejimas, o isakymas! :DD