2009 m. gegužės 14 d., ketvirtadienis

apie tikrą draugą


Žodžiu. Turėjau aš labai gerą draugą. Nū tikrai gerą, bet kuris turi labai blogą įprotį visus nugirdyti. VISUS be jokių išimčių.
Vakar grįžau po univero, visa laiminga, kad anksčiau eisiu miegot, pasižiūrėsiu serialus ir nū tiesiog ramiai pasiruošiu smagiam savaitgaliui. Netikėtai sulaukiu draugo keistą skambutį, tipo problemos, kažkas atsitiko, atvaryk. Nū iškarto nepasidaviau tų problemų sprendimui, bet po kelių skambučių pagalvojau, jog esu jau labai gera draugė ir vardan buvusios didžiosios meilės nuvarysiu ir pagelbėsiu friendui ;) Atvarau. O ten gi 2 vaikinai sukūrė sau partytime (apie taip kai vidury nakties atvarė tų vaikino girlfriendės jau nebepasakosiu :D). Na ir kaip visad. Pabūsiu valandą, pabūsiu dar valandą, pabūsiu nu tikrai paskutinę valandą. Namo grįžau apie 4, po to dar nežinia kiek durnų, girtų draugų skambučių ir jau skambina žadintuvas skelbiantis jog atėjo laikas keltis į darbą. oh suck!
Išvada: geriausias draugas pastumėjo mane viskio gėrimui, kurio niekad negeriu (!!!), sutrugdė man siekti ekstremalių pokyčių VISOSE srityse kuriuose buvau suplanavusi todėl šiandien esu labai blogos nuotaikos. Vienintelis pliusas, kad pagamino skanius makaronus :D

Na o man savaitgalis teoriškai prasidėda nuo šiandien (nors praktiškai prasidėjo nuo vakar) tad jums linkiu gero savaitgalio, smagaus oro, neįtikėtinų staigmenų ir draugų šypsenų.

vavavyvaaa!

2 komentarai:

nusivilusiMI rašė...

esme tame kad geriausias draugAS, nes kai skambino geriausia draugE pasakyti kad nescia, kad jai vejaraupiai ar dar velnias zino kas tai atspekit ar kas nors atbego i pagalba, o tai ne, nes kur draugE prilygs draugUI!!!!

posh rašė...

tai aisku :D
deja vyriskai giminei mano gyvenime teikiama pirmenybe :)))