2009 m. gegužės 27 d., trečiadienis

Guci-puci-afiguci

Visą dieną galvojau kas galėtų man padėti nuo depresijos ir nutariau, kad nuo mano blogos nuotaikos mane išgelbėti gali tik Gucci spring/summer bateliai. Be jų aš vasarą mirsiu ir visą vasarą neturėsiu nuotaikos, nes kaip galima turėti gerą nuotaiką žinant, kad kažkur plačiame pasaulyje yra tavo svajonių bateliai, bet deja jie ne tavo spintoje. Omg. Arba at the moment susirandu kažkąąą kas man juos nupirks, arbaa atidėdu visus savo vasaros planus, sudėtdu visus savo atlyginimus ir nusiperku Gucci. wahha ir tada busiu gucipuciafigucii. Pirmas variantas man labiau patinka :D Blee bet kaaaip žostkai gerai atrodyčiau su tais bateliais.Tokiaaa sexy mazafaka, kad nu nfk! Ir kokia trumpa suknelė, ir galėčiau taškytis po visus klubus ;D omg omg omg.
















Ir šeip man čia draugas pasakė, kad reikia man trumpint plaukus nes nuogas kaklas yraa seksualumo viršūnė. Nors vienas protingas žmogus pamatė pliusą mano trumpoje šukuosenoje ;D wahahhahaha >;D

Ok, o dabarrr po mano visų kavų, ledų, šokoladų ir čyz bolų einuu pasivaikščioti.

p.s. sugalvojau pastorėt, bet taip pastorėt, kad tas "storumas" nukeliautų iki mano sedynės ir papų :D vaaa :D oo pilvo srityje aš vis dar lieknėju... (wasntme)
p.s.2 o dabar viena nereali naujiena :D įrodžiau vakar, kad esu nerealiai gera žmona ir pagaminau vakarienę! ir visis suvalgė ir pasakė, kad skanu :D wahahahahah :D


NORIUUU PLIAŽOOO, SAULĖS, JŪROOS, AKINIŲ IR GELBĖTOJŲ.




5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

http://www.stylefinder.com/items/default.aspx?id=123220

posh rašė...

oooou!
širdį skauda bežiūrint į juos ir jų kainą :D wahaha
susimeskit po 5 lt? :D

aliczka rašė...

Inesiuk, disgusting te buty:)

Anonimiškas rašė...

o ka tu studijuoji jej nepaslaptis?

posh rašė...

to liczka: apupiennnne :) puse gyvenimo atiduočiau už tuos batuus :)


to anonime: ekonomika (VU) kodėl čia toks klausimas iškilo? :)