2009 m. birželio 15 d., pirmadienis

Kaip praradau pusę savo gyvenimo.

Savaitgalis buvo tikrai smagus išskyrus vieną didelę didelę
(ne)smulkmeną.





Praradau savo telefoną, savo visuuus telefono numerius, bet ačiū Dievui turiu nors savo seną numerį, todėl visi norintys ir nenorintys galės man prisiskambinti ir su manim susisiekti, o aš, deja, ne. Turiu dbr sedėti ir laukti kol kažkas mane prisimins ir parašys arba paskambins :) bet nu čiaa visiškaiii suck, pusė mano gyvenimo, tiek daug daug daug kontaktinių duomenų, tiek daug pasiiilgtų žmonių, kuriems vis neprisiruošdavau parašyti :) Ir deja :D

nu šeip gal ir nieko taip, turėsiu dbr atmazkę kodėl neparašau :D nū nes neturiu numerio :))) vat kaip :) turiu 10 numerių adresų knygutėje ir good :D tuuusas vyksta nieks nepyyyksta...ir kam aš dbr skambinsiu kai kokį savaitgalįį pasidarys liūdna??? oh suckkkkk :)))))





Savaitgalio dienos/naktys kažkaip pasisėkė, apart to, kad nusivyliau kai kuriais žmonėmis, kai kuriuos pamilau iš naujo, bet didžioji dalis tai nuvylė :)) whaha, nors kartais man patinka nusivilti tais kuriais kažkuriuo momentu žavėjausi. Nū bet tiek to, manimi nusivylia, aš nuvyliu, ir aš nusivyliu ir mane nuvylia :) tai va toks savaitgalio moralas.





Na o pabaigai trumpas topas:


Savaitgalio pirkinys:

trumpi trumpučiai šortukai (mm)


Savaitgalio kvapas:

Jeans Couture by Gianni Versace for men


Savaitgalio frazė:

"Nusileisk ant žemės - gaidžiai neskraido..."


Savaitgalio kokteilis:

martini + sodos vanduo


Savaitgalio vakarienės:

makaronai + padažas


Savaitgalio atradimas:

parduotuvė Etam (jau žinau kur mano vyras leis visus pinigus)


Savaitgalio nuomonė:


meilė ne meilė, o stovėt tai stovi


Savaitgalio tiesa:

"Mano fiznis potraukis jam 10balėje sistemoje lygus: -2356743234565683434 "




Taigi, skambinkite man visi visi nes dbr aš esu visiškai be ryšioo :)
Mylll.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

meile ne meile o stovet tai stovi.... TOPINIS :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

pu rašė...

ee a savaitgalio praradimas :D drauges ishvykimas tai pamirhsooo:D

posh rašė...

a nu tai cia jau seniausiai praradimas.
Tau atitenka nominacija METU PRARADIMAS

Anonimiškas rašė...

beveik godos laiskai ;]

posh rašė...

nu iki godos dar toli :)

fetisas rašė...

mano tai vyras leis litus ne etam, o la perloj , mmm jokiu kitu man ne ne ne ;D
topas tai zjbs! man patiko tavo blogas.

posh rašė...

la perla irgi nieko, bett man kazkaip uzplauke ta etam manija :)