2009 m. liepos 3 d., penktadienis

atostogos ! :)

Pasveikinkit mane! Greitaiiii! Visi iki vieno. Man atostogoooos! PAGALIAU! Mėnuo be žadintuvo! Be ŽADINTUVOOO! Girdiit ar nee? SVeikinu save! Aišk mano pirmoji atostogų diena teoriškai prasideda tik liepos 7, bet praktiškai prasidėjo šiandien :) Aš gi esu protinga ir moku sau kuo geriau paskaičiuot atostoginius :) whaahh :P


Taigi gal pradėsiu nuo to, jog šiandien tikrai pasigailėjau jog gyvenu savo rajone centre. Centre kur juolat burbuliuoja fontanas, klykia vaikai o šiandieen vyksta kažkokia šventė. Į MŪSŲ KIEMĄ ATĖJO ŠVENTĖ. Ir žmonės šventę švenčia. O man visai nesinoriii šventes švęst. Man norisi miegooo, pirmą savo atostogų dieną gal galėčiau išsimiegoot pagaliau? aa?




Kaip žmonės greitai sensta. Ant mano stalo jau nuo vakar puikuojasi anticeliulitinis kremas. TAip, turėjau jums prisipažinti, nes deja deja, bet ir man atėjo ta lemtingoji akimirka, kada tas kremas turėjo atsirasti mano namuose :D wahhaha bet aš jaučiu jis man padės. Jis tikrai padės, jis jau padėjooo :DDDDDDD



Tai tiek žinių iš manęs šiandien :)
Smagaus ir linksmo ilgojo savaitgaliooo!


With love,
katitė <3


9 komentarai:

Kamile rašė...

jio jio atejo svente ir i musu kiema:D as tai uzsidariau langa ir visai smagiai pamiegojau :) o beje sveikinu su atostogom, zinant tawo darba as puikiai suprantu ka reiskia atostogos :DDD

posh rašė...

Camiiii tu isvis mane siandien turetum suprasti kaip ne kas kitas ir del atostogu ir del sventes musu kieme :D wahahha :} as deja sian be miegoo kazkaip bandysiu istverti :))

Anonimiškas rašė...

sveikinu! ka planuoji nuveikt?

Anonimiškas rašė...

o tai koks gi tas darbas, kad taip labai dziaugiesi?

posh rašė...

Anonime 1 : jei bus oras bus ir ka nuveikt :) kol kas pora planu turiu, bet nieko ypatingo, didziausias planas issimiegoootii :)))

Anonime 2 : tai cia nera toks jauu didelis dziaugsmas, nera baisus darbas, tiesiogg, norisii pailseti :) sekretore ;)))

sekret :D rašė...

o man jau kaip menuo atostogos ! :PP bet sveikinu tavuju nuosavuju atostogu proga :) daug laimes sveikatos ir SAULES :)
P.S. sventes reikia svesti! AS NOHRU SVENTE SVEST

put rašė...

galesi dabar vel menesi gyventi paris hilton gyvenima :D

posh rašė...

sekret: as irgi noriu sventee svest :D tik taip ramiai, ne per daug issisvest, kad po to netycia mano video youtube neatsirastu :))

put: ass ir seip esuu paris hilton :D bet dbrr reikess prisimintii visus savo glamurooo pricindalus irrr pagyvent menesi dar labiau negu Paris Hilton :D

Kamile rašė...

jio del sventes kieme irgi suprantu. bet as tai uzsidariau langa ir miegojau kaip kudykis:) p.s. o man jau beveik metai kaip atostogos :)))