2009 m. rugsėjo 18 d., penktadienis

gerklę skauda!



4.19h. ką tik parsiradau namo. pa-ga-liau.
Gravity ir to viso Sezzzyyy gimtadienio neužskaitau visiškai. Aš jau seniai sakiau kad man ten nepatinka, nes vidutinis lankytojų amžius apie 18, šiandien buvo apie 16 metų. Va. Nū ir šeip nipriot.
Bet užtat turėjo vežtiii Disco 311 rodos. ar kur ten :DD Žodžiuuu smagiausias aišku buvo pats patekimas į patalpą. nes face controlo aišku nėra, vietų klube irgi nėra ir visi kaip lopai stovi ir stumdosi prie durųųų. Tada pagalvojau kad reikia plėėėėėėėsti pažįntis. Ir tai skubiai, nes kol kas mūsų nosys iki Islandijos gatvės..(brusliii, discoo, wooo) nedaėjo. Nu bet tačiau man šiandien buvo visiškai nebendravimo diena, man nesibendravo su niekuo, todėl žodžiu nothing special, nors disco tikrai užskaitau. reikės kada geros nuotaikos ten nusigabent. Tai tiek. gerklę skauda, man po 3 valandų keltis todėl maunu miegot.


Žinokite, man tokia dilema dbr, nes aš pavyzdžiui taip nerealiai sugalvojus ką ryt rengtis, bet nesugalvojau dar kur varytt, tai va čia yra dilema dilemų,nes prisigėrimas iki žmonių graibymo atidėtas iki kitos savaitės dėl visų norinčių sveikatos problemų. whahahah ;D Nu tai žodžiu, šiandien beje visai nieko atrodžiau, mane net Barbie pavadino, nors man tas Barbie tai čia nežinau, kaip ir įžeidimas turėtų būti aš gi visiiiškai ne sweetheart, bet lai jiems būna, ačiū ačiū, ir už pastangas sugalvojus originalų komplimentą 5 points. :))))

Labanakttttt.
<3

Komentarų nėra: