2009 m. rugsėjo 30 d., trečiadienis

nice one


aloha.
niekaip negaliu suprasti kas man yra. Po savaitgalio vis mąstau kur kodėl kam dėl ko? bet niekaip nesugalvoju pateisinimo visiems mano atliktiems veiksmas ir išsakytiems žodžiams. O jei tiesiogiai kalbėti apie savaitgalį tai jis buvo tikrų tikriausiaii cuteeeeeeeee. Šeštadienį atlikau visus suplanuotus veiksmus iš ryto, t.y. univeras, pagalba namiškiams and so onee, po to visiiškai neplanuotaii atsidūriau teatre su Lau ( spektakliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssss so so so sooooooooooo niceee "Meilė pagal grafiką" visiems siūlau nueit!), va na o tik parsiradusi namo sulaukiau svečių. Ir pasakysiu atviraiii kad buvau pasiiilgusi to tiesioginio pasisedėjimo, nusišnekėjimų iki 5 val. ryto, tu visųų nenormalių įvykių, juokų, and so one. ždž buvo niceeee. ir ždž noriuuu į vestuves. nebūtinai savo :D tik trūko miego.
Na o sekmadienįį mano geriausias visų laikų mylimiausias vyriškos giminės atstovas- kompiuteris nusispjovė irrrrr mirė visiems laikams :) tai va, dbr turiu tenkintis tėčio hp, kuris mane visiiškaii nevežaaa ir su juo visiškai prarandu įkvėpimą. Tai tiek.
Šeip po savaitgalio jaučiuosi keistai. Net LABAI keistai. Ir tas labai net neapibūdina ant kiek tas LABAI yra labai. Esme tame, kad pati nežinau ko noriu. Žiauriai nežinau. Man net saviiitaiga nepadeda. visiškai.

vat ir gavosi kažkoks ramus paprastas postas :)) nors turiu tieeeeeeeeek papasakotii. ypač apie Milano mados svaitę. Nū nes žiauriaii žiauriai nereali man šiemet. (mm) ir šeip overkneesai ir aukštakulniai yra gėėris kas ką besakytų. joo! ir kaip pasakė Gintis įvaldžiau manekenišką stiliuką ble...tik ūgio trūksta :D wha wha whaaa...nors kažkas moka sakyti komplimentus (smirk_smirk)

4 komentarai:

Jurga rašė...

savaitės citata (Y)

posh rašė...

;)))) dziaugiuosi kad patiko :D

Kamile rašė...

nevaryk ant HP :)))

posh rašė...

ne nu sorry, bet dell yra forever :))))))))))))) o hp kokybe aisku yra ziauriai gera, bet per savo gyvenima tai kokius 2metus juo naudojausi, norisi savooo delll``o :)