2009 m. spalio 20 d., antradienis

Per kančias į žvaigždes...


Po paskutinio įrašo tai pasijaučiau tikra žvaigždė Jūsų padangėje. Ypač tų penkiolikmečių mergaičių širdyje.... wahha, ką tu ką tu, reikės gal jau ir pasikelt ir pradėt nebendraut su kuom papuola. Nei aš ką galvojau apie save nei aš stengiausi būti popstarsexymazafaka, bet jei jau taip norit- visada prašom. Prieš Jus superpupermegastar (*) Aš tai pavyzdžiui, dbr turėsiu net mokytis būti tokia liuksgliampošiška ;D Nū man šiandien stogą rauna kardinaliai ir akivaizdžiai kaip pastebėjote.
Sugalvojau kažką pakeisti bloge, visgi įrašus dbr rašys ne šeip sau kas, o supermega starrr. Tai kad. Tai kad ką? Tai kad reikės ką nors keisti. Apie madą gal per daug nerašysiu, nes tam yra style.com ir spintosguru.lt, ir jie tą dalyką išmanoo OMG kaip gerai (nebent įterpsiu kai kada savo subjektyvią nuomonę) . Bet kokius luxglamposh daiktus tai reikės parodyt ;D Vaa. Ką dar. Aj nu dar bendriau sugalvojau gal padaryti priedą prie blog`o - lookbooką, bet tai čia dar tik idėja, kurios kol kas plėtoti nepradėsiu...nors kas ten žino, na ir dar bandysim dirbt prie blog`o stailo, kad būti tikrai dbr jau toks labiau žvaigždiškas. Nū ir šeip nėr čia daug ką kalbėti, jei jau tokia žvaigžgdė esu tai ir varau aš žvaigždiškai praleisti savo vakarą.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Naujas ivaizdis tai toks savotiskas, sakyciau. Yummy, man tinka patinka.
=]]]]]

posh rašė...

Tai jis dar iki galo nesukurtas, vakar neturejau per daug laiko pimpinti viso ivaizdizo, tai pakeiciau tik antraste :) siandien bandysiu ka nors geresnio nuveikt ;))) nes sitas tau jau tooooooooooooks saldus kad net vimdyti pradeda ;D