2009 m. spalio 29 d., ketvirtadienis

planai



Žinokitee, šiandien man pasirodo laiminga diena, Po ilgų kankinimų darbe, po ilgoo miego po darbo, po ilgų pykčių su namiškiais, po ilgo nevalgymo sužinojau, jog ryt turėsiu laisvadienį. Kas gali būti geriau? :)))))
Savaitgalis atėjo, dar greičiau nei tikėjausi. Pasiūlymų daug, o noro mažai. Tikriausiai nepasinaudosiu nei kvietimais į Pramogų banką, nei Fetišo nakties malonumais, nei draugės gimtadienio tortu, nei Druskininkų malonumais, nes nūūū taip tingiuuuuuu! Mielai susiukčiau į tą žalią plEEEdą, kurio dar neįsigyjau, sedėčiau su arbata, karamelinėmis vaflėmis ir žiūrėčiau savo filmą. Taip...tą patį filmą, kurį žiūrėjau jau n- kartų. Bet mano nuojauta sako visai ką kitą. Tikiuosi, šįkart ji klysta.
Noriu ilgų plaukų, tatto, TO sijonOOO, TŲŲŲ jeansų, TO megztinio, TŲŲ batų irr kokių nors baltų marškinių....Ohohohohohohohoohohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Na ir pabaigai, tai žiauriai žiauriaiiiiiiiiiiiiiiiii NUOSTABI reklama. Galiu žiūrėti i žiūrėti ir dar kartą žiūrėti. Najs najs najs najs najs . Jau ant tieeeeeeeeeeeeeeeeeeek sexywrarararara mažule... (mm)


p.s. prašau visus dalyvauti apklausoje, nes tai padės man spręsti apie ką daugiau rašyyt, nes pastaruoju metu atsiliepimus apie blogą girdžiu vien iš vyriškos puses ;D net pradėjau bijoti, kad sugadinsiu panų reputaciją jų akyse. :)))

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Koks kinas tavo? ;]

posh rašė...

Scusa ma ti chiamo amore :)

Anonimiškas rašė...

man atrodo panu reputacija jau seniai susigadinai, savo irgi :D

posh rašė...

man atrodo, kad ne ;D tiesiog nereikia viska priimti taip arti sirdies ;)))