2009 m. lapkričio 2 d., pirmadienis

Desperate Housewives


Žinokite visai neseniai vienas draugas ( nesugalvoju vardo, nes fantazija nebedirba) pasakė, kad žmona turi būti arba superpuper namų šeimininkė arba bisnesvūmen. Taigi ką rinktis? aš tai aišku paliūbomu rinkčiausi būttt superpuper bisnesvūmen, nes namie prie puodų kol kas savęs neįsivaizduoju. Ne todėl, kad NEMOKĖČIAU GAMINT (taip taip, nū MOKUUUUUUU aš, nors ir netikit) bet ir todėl, kad mano mąstymas teigia, jog žmonės sedėdami namuose, ir nieko neveikdami o tiesiog bimbinėdami- DeGrAdUoJa. O degradacija man yra tarsi liga, nuo kurios miršti, lėtai ir nevykėliškai. Tai vat. Todėl tas sedėjimas namuose be vaiko, be pašalinio darbo, o tik tvarkant ir gaminant yra kuo baisiausia degradacija,dar čiūju priedas prie viso to būtų esmeraldų ir čiolitų iš serialo "Amžinoji meilė" ar "Gražuolė Esmeraldita" gyvenimo aptarinėjimas su draugėmis. Bad, very bad. Taigi, betttt rinkadamasi antrą variantą, žinote ko bijau? Kad patapsiu žiauriai gera bisnesvūmen, būsiu morališkai ir psichologiškai ir karjeros atžvilgiu stipresnė už vyrą, turėsiu geresnes pareigas, uždirbsiu daugiau, soooooo? kam tada tas vyras? (mano širdis meilės žemesniam sluoksniui nepripažįsta, bent jau kolkas) taigi. O šeip būnant bisnesvūmen ir nesistengt tobulėti o pasilikt ties vidutinybės riba tai irgi ne man. Todėl čiuju reikes rinktis tą pirmąjį variantą. Desperate housewive. Jos gal ne visos tokios su chalatais, nesusitvarkiusios ir degradavusios? Tikiuosi ne. Tad, visai nelaukdama tos baisios ateities, suradau dalykų kurie mane tikrai nudžiūgintų ateityje. Štai.




Su tokia lialia, galėčiau dienas naktis siurbti savo persų kilimus. Ohhhh, sooo glaaaaaaaaaaaaam :) na taip, sutinku šiek tiek tuštutiška, bet ant kieeek suteikia jėgų susitvarkyt. Su tokiu tvarkai ir jautiesi tarsi...nežinau kaip kur, bet visgi jautiesi daug geriau nei siurbiant su sovietiniiu dulkiu siurbliu kuris taip gaaarsiai ūžiaaaaaaaaaaaa, kad ohohohohhoohohohoh!

Tai va. Na o šeip tai papildau savo pageidavimų sąrašą.
Tobuloji disco palaidinė. Tokia very very glam, bet nuuu kažkuo ji mane užkabino :D



Žiauuuuriaiiii tobula apyrankė.





Na irrrr nerealiai keisti batai, bet čiuju ant kojos atrodytų tobulai. Ypač ant mano :P



Tai tiek iš mano pusės. (party) naaai naaaaj najnajnaaaai

4 komentarai:

Marius rašė...

tavo apklausa nepriima mano balso

posh rašė...

Mariau, tu ble supranti kad tu isgalvotas draugas ir as uz tave komentarus ir visa kita darau, tai tipo is vieno ip gi tik viena karta balsuoti galima :DDDD tai jau pabalsavau is savo, tad tu pavelavai :DDDD whahahaha

ag rašė...

O tai dar gali būti tokia namų šeimininkės variacija, kuri be to, kad paruošia pietus ir išsiurbia kilimą dar užsiima širdžiai maloni veikla, kuri galbūt ir nebus labai pelninga, tačiau degraduoti tikrai neleis...

posh rašė...

aisku, kad gali! tiesiog nemegstu nagrineti isskirtiniu atveju... visu gi gali buti isskirtinis atvejis, zmogus ir dirbant sugeba degraduoti! labiau sia tema analizuoju is statistines ir stereotipiskos puses ;))))