2010 m. sausio 27 d., trečiadienis

OOOOOO


Man tokia gera nuotaika.
xoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxo.
Jau tokiaaaaaaaaaaa geraaaa.
Ir žinote tą jausmą, kai kažko labai labai labai labai lauki ir tas dalykas labai labi labai labai jau greitai artėja. Ir aišku tos paskutinės savaitės slenka labai labai labai lėtai, bet praktiškai liko labai labai nedaug. Hoooooooooooooooooooooooooooooooujeeee.
Vitrinoje aptikau batus. Po to dvi dienas ir dvi naktis tyliai apie juos svajojau. Vakar pamačiau jų kainą, svajonės mano pasislepė už horizontųųų toli toli. Bet gi ne batuoseeee laimėėėėėėėėė ooooo žodyje SALE. Nes pasirodo jie nukainoti. Bet nukainotų kaina ne kiek nedžiūgina. Ant pado vis dar keturženklis skaičius. Oh yeeeeeeeeee. Gerai pradžiai lauksim triženklio.
Žodžiu mielieji, man ant tiek gera nuotaika, kad einu aš miegot. Sapnuoti savo super style sukuosena, super high auktakulnius, super įdegusį kūną ir žooooooooooooodžiu hohohohohohohohohohohohohhohohoooo aš tik norėjau palinkėti SALDŽIŲ SAPNŲ. Muahhh.

Komentarų nėra: