2010 m. vasario 10 d., trečiadienis

Kaip Inesa draugavo su technika


Šiandien technika su manim tikrai nenori draugauti.
Firstly, bankomatas prarijo mano kortelę. O aš labai labai skubėjau ir man tikrai LABAI reikėjo grynų pinigų. Taip labai skubėdama, banko eilėje pralaukiau 40 min., tada pusvalandį ginčijausi dėl visokiausių nesąmoningų banko operaicjų apmokėjimų. Nu žodžiu pikta buvau kaip reikiant. Bet pasakė kad mokėsčių jokių neims. haaa.
Toliau reikalas tiesiog buvo mirtinai juokingas. Ateinu į solariumą ir užlūžo striukės užtrauktukas. Kažkaip ten medžiaga užlindo ir nu niekaip, nei į viršų, nei į apačią. Taigi 10 minučių stovėjau ir vos neverkiau nes nežinojau ką darytyyt. Nusirengt tai reikia. :DDD
Bet ta striukė, tai pasirodo buvo ženklas. Ir tas bankomatas buvo ženklas. Viskas buvo ženklas kad nenueičiau į soliariumą. Nes atsigulus degintis jau pradėjau pastebėti keistus dalykus, minutės keitėsi įtartinai ne pagal normalų skaičiavimą nu ir galų galiausiai dingo elektra ir solariumas tiesiog neatsidarė :D Ir žinokit aš visai nesupanikavau. Tiesiog gulėjau, palaukiau kol atsiras elektra, tada paspaudinėjau mygtukus ir supratusi, kad išlipti žmoniškai man neišeis suradau mažąą mažą skylę, tarp solariumo ir sienos ir bandžiau išlipt. :D Vos ne vos išlipau. (ačiū dieve, kad aš liekna! dar vienas ženklas kad nestorėčiau)Tai va. O aš niekada netikėjau, kad solariumas gali paimt ir neatsidaryyyyti :DDD Pasirodo, GALI.



Žodžiu, tikriausiai į solariumą neisiu dar LABAI ILGAI. :DDD
hahahahha.
šiltų solariuminių lempų :DDD :****

4 komentarai:

rednails rašė...

OMG!
Pasirodo, mano vienas didziausiu kosmaru gali realizuotis :D ciuju eisiu kremu tepliotis :D

Asta rašė...

Nu jau tikrai, kad išgąsdinai, kad taip gali būt :O o stovimam tai ir jokios mažos skylės, pro kurią būtų galima išlyst, nėra ;D

Dovilė rašė...

Visit my blog Man and Woman

posh rašė...

taip taip mergaitės, todėl aš į stovimą ir nevaikštau, nes iš ten išlyyysti būtų kur kas sunkiau :D