2010 m. kovo 4 d., ketvirtadienis

Susinervinau


Ahoj Bebrai!
Iš karto pradedu nuo savo super puper problemos. Neseniai grįžau namo ir sugalvojau kad reikia kažką padaryt su blog`u, tipo pakeist šabloną, spalvą itt. nu bet ką bedaryčiau viskas atrodo ant tieeek dišovai, kad ką aš žinau. Ir man tas mano esamas tuštutiškas stiliukas visai prie širdies, tačiau yra vienas BET. Bet yra tas, kad naudojant šį šabloną nuotraukų dydis yra tikrai per mažas, o daugelis lankytojų, atvirai kalbant, stebi blogą vien dėl fantastiškų nuotraukų. Ha.. Va. Todėl tikrai norėjau kažką pakeist bet susinervinau ir nebekeisiu. Nu bet gaaaaal. O gal ir ne. Žodžiu dar neapsisprendžiau. Tai ką daryyyyt?

3 komentarai:

Unknown rašė...

skaitau aš tavąjį blogą seniai, todėl jau pripratau prie tokios jo išvaizdos ir man gerai ir nuotraukų dydis, ir tos spalvos. bet, žinoma, jei tau pačiai atrodo, kad reikia keistis, tai pirmyn!

Dare rašė...

Jeigu viskas tik del nuotrauku, tai nekeisk sablono, o tiesiog prasiplatink naudojama dali ir galesi deti didesnes nuotraukas. http://www.blogbulk.com/2009/01/change-width-of-your-blog-make-blog.html

posh rašė...

Vaiva aciuuuuu. Bandziau jau. Ir labai nesigavoo, nes deja reikia platinti ne tik naudojama dali bet ir remelius visus. Nu zdzzz bandysim ka nors daryyyt ;))